dilluns, 18 de juny de 2012

Can Batlló i les ciutat imaginàries


Can Batlló, com un gegant invisible, amagat darrere els murs. Un recinte pendent de transformació i objecte de la reivindicació i la lluita veïnal des de fa molts anys, actualment en procés de reapropiació per part de la ciutadania. Ens preguntem sobre quines són les regles del joc, els actors, interessos i estratègies que han dictat les transformacions urbanes a la Barcelona dels últims trenta anys i que ens han portat a la Barcelona actual, al Can Batlló de la propietat privada enfront del Can Batlló per a la ciutat. Ens preguntem sobre el futur i sobre les altres Barcelones possibles. Un documental sobre Can Batlló i les ciutats imaginàries.

Una història que és extensible a altres parts de Barcelona, com el Poblenou, on hi ha molta feina a fer si es vol preservar el que queda del passat industrial de Sant Martí de Provençals.

Com un gegant invisible és un documental de LaCol i Panòptica sobre Barcelona i els problemes i les possibilitats de la ciutat contemporània.


Auditori Bloc11 Can Batlló | 17 juny | 17.30 h. Constitució 19, La Bordeta, Sants.

Sala Actes COAC | 18 juny | 19.30 h. Plaça Nova 5, Ciutat Vella.

7 comentaris:

  1. hola he intentat diverses vegades fer-me seguidora teva, i sempre em dóna error, i m'ha estranyat perquè un bloc com el teu, mereix moltíssims seguidors, a Google Friends, hi ha alguna cosa que falla, i avui t'envio aquest comentari, per veure si pots tu arreglar, demà ho intento de nou, moltes gràcies.

    ResponElimina
  2. Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Mª Trinidad, doncs no ho entenc. He estat mirant a veure si hi havia cap error i no he trobat res. T'he enviat una invitació per coreu, a veure si així et funciona.

    ResponElimina
  4. Hola Enric, no vol Google Friends, sempre em dóna error, ja m'havia passat altres vegades, però avui estic tossuda i estic mirant com puc, i em sap greu, perquè això li haurà passat a altres persones, i ja ni es molesten a escriure't, i això no està bé, i jo no puc fer res, això tu els escrius un missatge i que t'ho solociones, moltes gràcies i salutacions.

    not Found

    Error 404

    ResponElimina
  5. Fes una cosa: intenta ara fer-te seguidora d'un altre bloc a veure si també et dóna error. A mi em va passar durant temps i ho vaig solucionar reiniciant l'ordinador.

    ResponElimina
  6. http://bereshitbcn.blogspot.com.es/?psinvite=ALRopfWFt37vHy8IR48nC_0MERF9JLIMhNr3w64elvalJRQ7DG_rWDM--jZjpCLLeDq7Jmx5UgvOZtx5DV-BB9UGP6_2irb4CA

    quiero hacerme seguidora de este blog y no puedo siempre me da error

    Enric tú esborres els missatges que t'envio, queden malament al bloc, però no vol, els he escrit a Google Friends haver que em contesten, i perdona les molèsties Gràcies

    ResponElimina
  7. Mari Trini
    Opcions
    Membres (15)

    Els vostres amics (1)

    Convida els amics

    ResponElimina