dijous, 8 de novembre de 2012

Una guia de Barcelona de 1847 i un retrat dels barcelonins


4 comentaris:

  1. Hola Enric, bon dia, tens més fotos d'aquesta quia o només és la portada?
    És molt interessant, m'agraden molt aquestes coses, estic contenta, perquè ja es va arreglar el dels seguidors, em vaig anar al Chrome, als dos dies, un amic em va dir i es va arreglar.
    Aquí t'envio l'enllaç de la "guia de l'oci de Barcelona antiga", però la teva ho és més.
    Salutacions i BCDS.

    http://mtvo-lasmentiras.blogspot.com.es/2011/12/barcelona-guia-nocturna-de-barcelona.html

    ResponElimina
  2. Mª Trinidad, has anat a l'enllaç qu hi ha sota de la imatge? Aniràs a parar al meu bloc principal on hi ha la guia de 1847 sencera. La imatge que surt aquí és només per il·lustrar l'apunt i no pertany a la guia de 1847.

    El meu bloc principal es diu Bereshit. Si el segueixes la informació que vaig penjant t'arribarà abans. L'adreça és http://enarchenhologos.blogspot.com

    Si vas a aquesta adreça veuràs que a la columna de la dreta hi tinc la imatge de la guia nocturna amb un vinvle cap a la teva pàgina.

    Me n'alegro que solucionessis els problemes amb els seguidors. A mi també em va passar durant un temps.

    Salutacions.

    ResponElimina
  3. Molt bé, ja ho he vist perdona per no haver-ho sabut veure, però ho he llegit i m'agrada com ho has fet, i m'ha agradat veure la guia de l'oci antiga, regal del gran fotògraf Carles Comella, moltes gràcies, ha estat una i molt agradable sorpresa.
    Una salutació i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  4. Gràcies a tu, Mª Trinidad, per la teva feina.

    ResponElimina