dimarts, 14 de juliol de 2015

Canòdrom Pabellón




Aquest reportatge fotogràfic de Josep Lluís Navarro Garrich, realitzat entre febrer i març de 1999,  ens mostra l'aspecte que del canòdrom del Pabellón del Deporte (1950-1999) els dies després que les instal·lacions deixessin d'oferir curses de llebrers. L'edifici va ser enderrocat l'any 2001 i mig segle d'història va ser esborrada de cop. Pabellón, Avenida, Meridiana són els noms que sonen a la majoria de barcelonins. Però no són els únics canòdroms que van existir a Barcelona. A Barcelona, ciutat de canòdroms podreu llegir la història d'aquest espectacle i les seves instal·lacions, que va causar furor a la ciutat.

































© Totes les fotografies són propietat de
Josep Lluís Navarro Garrich

6 comentaris:

  1. Como me gustan los carteles antiguos.¡¡¡¡
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. I vistos així en els passadissos sembla un túnel del temps!

      Elimina
  2. Fantàstiques i segons com un pel inquietants.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cert, Javier. I jo, només de veure les fotos recordo l'olor de zotal.

      Elimina
  3. Allà al carrer Llança,als 80, començaven les pràctiques de cotxe i un dia que vaig anar d'hora hi vaig entrar.Vaig flipar molt amb la gent,el lloc i les curses.Al final vaig apostar cinc duros i .......vaig guanyar!!! poc però vaig guanyar.
    Hi havia gent habitual de tot el dia i tots els dies de l'any.La pista colocada entre cases i amb unes graderies considerables,era una passada.
    Evidentment vaig guanyar de sort per què com no tenia ni idea de què havia de mirar als gossos,ho vaig fer pels números.
    Tot tenia un aspecte rònec i decadent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La sort dels principiants. Sembla fet expressament perquè la gent s'hi enganxi.
      Deu anys abans, Lluís, ja era igual de decadent. I era talment com ho dius: hi havia gent que hi passava el dia, que hi feia vida, i això era el que ho feia més decadent encara.

      Elimina